Digiful-tiimi palvelee

Hyödyllistä tietoa ammattilaisille

Tältä sivulta löydät vastauksen yleisimpiin kysymyksiin ja ongelmatilanteisiin. Jos hakemaasi tietoa ei löydy, voit pyytää meiltä lisätietoja.

Kysy meiltä

Usein kysytyt kysymykset

Ja tietenkin vastaukset

Mikä on ammattilainen?

Ammattilainen on toimeksiannon toteuttaja (yritys tai freelancer), joka osallistuu palvelussamme kilpailutuksiin jättämällä niihin tarjouksia.

Miksi Y-tunnus on pakollinen?

Voimassa oleva Y-tunnus on pakollinen, jotta voit laskuttaa palvelumme kautta löytämiäsi asiakkaita (toimeksiantaja). Y-tunnuksen saat Verohallinnolta tai PRH:lta, kun yrityksen tai yhdistyksen perustamisilmoitus kirjataan Yritys- ja Yhteisötietojärjestelmään.

Ovatko jättämäni tarjoukset julkisia?

Eivät ole. Vain asianomainen toimeksiantaja näkee tarjouksesi tarkan sisällön.

Miten voin tehdä muutoksia tarjoukseeni?

Jätettyihin tarjouksiin ei voi tehdä jälkikäteen muutoksia sekaannuksien välttämiseksi. Jos haluat tehdä muutoksia, voit poistaa vanhan tarjouksesi ja lähettää sen jälkeen uuden.

Voinko poistaa jättämäni tarjouksen?

Kyllä. Avaa haluamasi tarjouksen sivu ja klikkaa ”poista”-painiketta.

Mistä tiedän, että tarjoukseni on valittu?

Toimeksiantaja on yhteydessä haluamaansa ammattilaiseen sopivan tarjouksen löydettyään.

Miten voin poistaa tilini?

Jos haluat syystä tai toisesta poistaa tilisi kokonaan, voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen info@digiful.fi.

Miksi en saa sähköpostiini ilmoituksia uusista tarjouspyynnöistä?

Jos Digiful.fi:n lähettämät viestit eivät näy sähköpostilaatikossasi, tarkista roskapostikansiosi.