Digimarkkinointi haluamaasi kanavaan

Kilpailuta ja löydä digimarkkinoinnin ammattilainen Google- tai somemainontaan vain muutamalla klikkauksella.

Etusivu / Palvelut / Digimarkkinointi

Löydä kauttamme tekijä

Digimarkkinointi on tehokas ja laaja-alainen tapa tavoittaa asiakkaat

Digimarkkinoinnista on tullut monelle yritykselle elinehto asiakkaiden tavoittamiseen. Verkosta voidaan suoraan etsiä tuotteita tai palveluita, tai sitten niihin voi törmätä esimerkiksi somessa tai erilaisilla sivustoilla.

Digifulin digimarkkinoinnin ammattilaisten verkostosta löydät monen eri alan osaajat juuri sinun tarpeisiisi vastaten. Saat heiltä niin itse mainonnan suunnittelu- ja toteutuspalvelut kuin mainosten sisällöntuotannon graafisesta suunnittelusta mainoscopyjen kirjoitukseen, videotuotantoon ja valokuvaukseen.

Löydä tarvitsemasi tekijä

Sopivat ammattilaiset, paremmat tarjoukset

Miten Digiful.fi toimii?

Täyttämällä tarjouspyyntölomakkeemme tavoitat samalla vaivalla useita kymmeniä digimarkkinoinnin tekijöitä. Me kuitenkin teemme sinulle alustavan karsinnan tekijöistä, jolloin saat tarjouspyyntöjä vain projektiisi sopivimmilta freelancereilta tai digimarkkinoinnin toimistoilta.

Lopullisen valinnan kumppanistasi teet itse saamistasi tarjouksista.

Palvelumme ei kuitenkaan sido sinua mihinkään, ja se on kaikissa vaiheissa sinulle maksuton.

Lisää palvelustamme
Miten Digiful.fi toimii?

Sisällöt ja mainonnan tekninen toteutus

Somemainonta sinulle sopivaan somekanavaan

Kauttamme löydät tekijät yleisimpien somepalveluiden mainontaan. Jos et ole vielä varma, mikä kanava yrityksellesi sopii parhaiten, voit myös ensin konsultoida asiantuntijoitamme, ja sen perusteella päättää mainonnan kanavat.

Instagram-mainonta
Youtube-mainonta
Twitter-mainonta
Pinterest-mainonta
Linkedin-mainonta

Hakukonemainonta tavoittaa ostoaikeissa olevat asiakkaat

Suomalaiset ovat Google-kansaa

Hakukonemainonta eli hakusanamainonta näyttää mainoksiasi hakukoneissa, kun joku kirjoittaa tarjoamaasi palveluun tai tuotteeseen liittyvän hakusanan.

Suomessa Google on ylivoimaisesti suosituin hakukone, minkä takia moni yrittäjä keskittyykin vain Google-mainontaan.

Google-mainontaa varten yrityksellä tulee olla omat verkkosivut, jonne henkilö ohjautuu mainosta klikattuaan. Freelancerista tai digitoimistosta riippuen yritykseltä voidaan edellyttää myös omaa luotto- tai yrityksen debit-korttia, joka lisätään mainonnan tiliin. Tältä kortilta Google sitten laskuttaa syntyneistä klikeistä.

Jotkut Google-mainonnan tekijät voivat myös tarjota laskutusta kaikille mainonnan kuluille eli Googlen mediakulutukselle sekä tekijän omalle palvelupalkkiolle.

Google-hakukonemainonta

Vertaile ja löydä yrityksellesi sopivin digimarkkinoinnin tekijä

Tarjouspyyntölomakkeemme tietojen avulla teemme alustavan karsinnan yrityksellesi sopivista ammattilaisista. Lopullista valintaa varten sinun kannattaa kuitenkin tutustua kaikkiin tekijöihin eikä välttämättä tehdä päätöstä pelkän hinnan perusteella.

Valintaa kannattaa myös ajatella esimerkiksi sen perusteella, mitkä yrityksesi tulevaisuuden tarpeet ehkä ovat ja voisiko valitsemasi henkilö tarjota muitakin, tulevaisuudessa tarvitsemiasi palveluita.

Tutustu tekijöihimme
Löydä sopivin tekijä

Sisältömarkkinointia ja sähköpostimarkkinointia

Tarjousten, tuotteiden tai yleisesti yrityksestäsi kertovien mainoskampanjoiden lisäksi voit tehdä pitkäjänteistä sisältömarkkinointia. Sisältömarkkinointi yleensä sitouttaa asiakkaita seuraamaan kanaviasi, jolloin pysyt jatkuvasti yhteydessä asiakkaisiisi.

Yksinkertaisimmillaan sisältömarkkinointi voi olla säännöllisten blogikirjoitusten julkaisemista ja niiden promoamista somessa ja vaikka sähköpostissa uutiskirjeillä.

Uutiskirjeet ovatkin tehokas tapa tiedottaa ydinkohderyhmällesi tarjouksista, uutuuksista ja muista ajankohtaisista aiheista.

Ammattilaiset sisällöntuotantoon
Osaava sisällöntuottaja

Kenelle digimarkkinointi sopii?

Ei ole olemassa suosituksia tai rajoituksia, mitkä yritykset voivat tehdä digimarkkinointia. Pääosin kuitenkin mikä tahansa yritys varmasti voi löytää asiakkaansa digistä, olivatpa kohderyhmät suuria tai pieniä, B2C- tai B2B-asiakkaita taikka teinejä tai senioreita.

Digimainonnan onnistumisen reseptiin kuuluvat

  • oikean tekijän löytäminen
  • yritykselle tärkeiden kohderyhmien löytäminen
  • laadukkaat sisällöt
  • onnistunut mainoskampanjoiden tekninen toteutus.
Jätä tarjouspyyntö