Ammattimainen sisällöntuotanto kaikkiin tarpeisiin

Täytä lomake, valitse paras tarjous ja siinä sinulla on ammattilaissisällöntuottaja projektiisi.

Sisällöntuotanto- ja kirjoituspalvelut muutamalla klikkauksella

Oletko tuskaillut sopivan sisällöntuotantokumppanin löytämisessä? Heitä etsinnälle hyvästi ja löydä yrityksellesi täydellinen sisällöntuottaja muutamalla klikkauksella. Digifulin tarjouspyyntöpalvelun kautta tavoitat kymmeniä sisällöntuottajia yhdeltä istumalta.

Löydä sisällöntuottaja

Yrityksillä on monenlaisia tekstitarpeita

Sisällöntuottaja printtiin ja digiin

Törmäämme jatkuvasti mitä erilaisimpiin teksteihin. Yrityksiltäkin vaaditaan nykypäivänä tekstin tuottamista monenlaisiin erilaisiin kanaviin ja asiayhteyksiin. Jos oma runosuonesi on tukkeutunut, kannattaa kääntyä ammattilaisen puoleen. Sisällöntuottajakumppanimme laativat esimerkiksi:

  • Tekstit verkkosivuille
  • Blogikirjoitukset
  • Somepäivitykset
  • SEO-artikkelit
  • Referenssitarinat
  • Esitetekstit
  • Mainoscopyt
  • Uutiskirjeet
  • Tiedotteet
  • Raportit
  • Kertomukset
  • Käyttöohjeet
  • Tuoteselosteet

Miten Digiful.fi toimii?

Sopivat ammattilaiset, paremmat tarjoukset

Kaikki alkaa tarjouspyyntölomakkeemme täyttämisestä. Siihen täyttämiesi tietojen perusteella lähetämme tarjouspyyntösi parhaiten projektiisi sopiville sisällöntuottajille.

Saat heiltä sitten tarjoukset, joiden joukosta valitset itsellesi mieluisimman. Sen jälkeen solmit sopimuksen suoraan sisällöntuottajan kanssa ja lähdet toteuttamaan projektiasi.

Palvelun käyttö on sinulle kaikissa vaiheissa maksuton, eikä tarjousten pyytäminen tai vastaanottaminen sido sinua mihinkään.

Lisää palvelustamme

Meiltä saat laadukkaat ja ammattimaiset palvelut

Miksi sisällöntuotantoon kannattaa panostaa?

Olet varmasti kuullut edellisen lauseen ennenkin. Ja se varmasti pätee myös sinunkin yritykseen, mutta miten se saa yrityksesi erottumaan muista?

Ammattimainen sisällöntuottaja osaa kaivaa sinusta irti yrityksesi parhaat puolet ja sanoittaa ne asiakkaitasi puhuttelevaksi tekstisisällöksi. Lisäksi ammattimainen sisällöntuottaja ottaa huomioon kanavan, jossa teksti esiintyy, ja sovittaa tekstin siihen sopivaksi.

Sanomattakin on selvää, että sisällöntuottaja-ammattilainen vapauttaa myös omaa aikaasi muuhun työhön ja antaa sinun keskittyä omaan ydinosaamiseesi.

Parhaimmillaan sisällöntuottajan palkkaaminen tekstituotantoon on suoraan euroja tuottava investointi, joka myös säästää omaa aikaasi ja vaivaa.

Sisällöntuotantoon kannattaa panostaa

Löydä viestisi sanoituksen osaava sisällöntuottaja

Nykyisin sisältötyyppejä on monenlaisia, jolloin on tärkeä varmistaa, että valitsemasi sisällöntuottaja osaa vastata tarpeisiisi. Tekstejä ei kirjoiteta samalla tavalla lehdistötiedotteisiin ja SEO-artikkeleihin, joten perehtyminen sisällöntuottajan aikaisempiin töihin kannattaa.

Lisäksi tyylillä voi olla väliä. Jos tarpeissasi on räväkät mainoscopytekstit, sisältöpitoisiin asiantuntijaraportteihin erikoistunut kirjoittaja ei välttämättä ole ykkösvalintasi. Ennen lopullista päätöstäsi kannattaakin tutustua ehdokkaidesi nettisivuihin ja referensseihin.

Osaava sisällöntuottaja

Hakukoneystävälliset sisällöt saavat nettisivusi löytymään Googlesta

Hakukoneystävällisesti kirjoitetut nettisivujen sisällöt ovat tärkeässä roolissa, kun halutaan, että nettisivut löytyvät mahdollisimman korkealta Googlen tai minkä tahansa muun hakukoneen hakutuloksissa.

Hakukoneoptimoidun sisällön kirjoittaminen on oma taiteenlajinsa, johon kannattaa valita aiheeseen perehtynyt henkilö.

Hakukoneoptimoiduissa sisällöissä vaaditaan muitakin tekstisisältöjä kuin vain itse sivulla näkyvät sisällöt. Tämän takia projekteissa kannattaa sopia kaikista tuotettavista tekstisisällöistä eikä pelkästään puhtaasti sivulla näkyvästä tekstistä.

Erityisesti verkkokauppojen sisällöissä on hyvä muistaa, että tekstiä tulee moniin eri paikkoihin, kuten lyhyihin ja pitkiin tuotekuvauksiin, sivujen metatietoihin, kuvien alt-teksteihin, mahdollisiin esikatseluikkunoihin ja esimerkiksi tuotekategoriasivuille.

Jos tarvitset sivustollesi tai verkkokauppaan teknistä hakukoneoptimointia, löydät myös siihen ammattilaiset verkostostamme!

Lue hakukoneoptimoinnista
Hakukoneystävälliset sisällöt

Muistilista sisällöntuottajan kilpailutukseen

  1. Kerro, mihin kanavaan teksti tulee
  2. Rajaa ja kuvaile selkeästi tarpeesi (esim. kuinka monta sivua nettisivustolla, tuotekuvausta verkkokauppaan tai sivua esitteessä)
  3. Kerro, tarvitseeko tekstin olla hakukoneystävällistä
  4. Kerro, tarvitseeko tekstiin haastatella ihmisiä
Kilpailuta sisällöntuottaja